GOLDEN ROSE STICK AYDINLATICI

Herkese Merhabalar...


     Bugün sizlerle golden rosenin stick aydınlatıcısından bahsedicem. Bendeki 01 Bright Gold harika bir şampanya rengi.

     Öncelikle ilk kez stick bir yapıda  bir aydınlatıcım oldu. Uzun süredir böyle bir aydınlatıcıyı denemeyi istiyordum. Golden rosenin aydınlatıcısının seveninin çok olduğunu duyunca bir şans vermek istedim. İyikide o şansı vermişim. Sim sim durmayan ve toz aydınlatıcılardan daha doğal duran bir aydınlık sağlıyor. Ben direkt ürünü alıp uygulamıyorum da önce nemli süngerime sürüp sonra uyguluyorum. Böylelikle daha doğal daha fresh bir görünüm elde ediyorum. Ürünün fiyatı 21.90 tl golden rosenin kendi sitesinden satın aldım.


     Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın.

                                                                                                               
                                                                                                                       Sevgiyle Kalın...


Bana:
instagram: kamersblog
mail: kamerylmazz@gmail.com
adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar