FLORMAR EXTREME MATTE LİPSTİCK (13 TERRACOTTA ROSE)


Herkese Merhabalar...

     Bugün sizlerle flormarın extreme matte lipstick serisinden olan 13 numaralı terracotta rose renkli rujundan bahsedicem.

     Şimdiye kadar denediğim en güzel mat ruj. Tam anlamıyla aşık oldum. Harika bir gül kurusu rengi. Gül kurusu tonlarında bir rujum olmadığını farketmiştim bu rujada tesadüf eseri gözüm kaydı elim başka renklerede gitti çünkü renk skalası geniş bir ürün. Ama sonunda bu rengi almaya karar verdim iyikide öyle yapmışım. Renge dudaktaki duruşuna bayıldım.


     Yapısı biraz kuru öncesinde dudağı iyi nemlendirmek gerekiyor. çantamdan ayırmadığım sürekli elimin gittiği bir ruj oldu. Başka renklerinden de muhakkak edinicem. Ben flormar indirimde 13 liraya almıştım normal fiyatı 23 24tl gibi bir şey olmalı. İndirimde veya indirimsiz muhakkak bu seriye bir göz atın derim.

     Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın...


                                                                                                             Sevgiyle Kalın...

Bana;
mail:kameylmazz@gmail.com
instagram:kamersblog
adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar