SCHWARZKOPF GOT2B ROCKIN IT KURU ŞAMPUAN

Herkese Merhabalar...


     Bugün sizlerle got2b'nin kuru saç şampuanından bahsedicem. Son zamanlarda kuru saç şampuanları epeyi bir popüler oldu. Hızlı ve pratik bir kullanım sağlaması açısından hepimizin gözbebeğiler.
(görseli googleden aldım)

      Ben elidor ve got2b'yi deneyimleyebildim. Bu iki marka arasında kesinlikle got2b en iyisiydi. Kuru şampuan nasıl anlatılır hiç bilmiyorum şu an acayip zorlanıyorum. Ürün 200ml bir ambalajda. Tuhaf bir kokusu var limon gibi ama fresh bir koku değil bu koku biraz rahatsız edici ama kalıcı bir koku değil. Şişeyi çalkalayıp 20 cm uzaktan tutamlara ayırdığınız saç dipleriniz doğru püskürtmeniz gerekiyor. Saçta beyaz pudra görünümü bırakmıyor kısa sürede yağı emip daha dolgun ve temiz bir görüntü sağlıyor. Sizi bir gün daha idare ediyor.

     Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın...


                                                                                                          Sevgiyle Kalın...

Bana;
mail:kameylmazz@gmail.com
instagram:kamersblog
adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar