OCAK FAVORİLERİM 2017

Herkese Merhabalar...


     Evet bugün normalin dışında bir içerikle sizlerleyim. Youtube de bolca yer alan bir içerik, oradan aşinasınızdır diye düşünüyorum. Bilmeyenler için de özetlemek gerekirse favoriler başılığı altında o ay sevdiğim kozmetik ürünlerinden, okuduğum kitaplardan, izlediğim dizi film, dinlediğim müzikten hatta yediğim yemekten bile bahsedicem. O zaman başlayalım.

     Bu ayım elim sürekli flormarın extreme matte lipstickine gitti yapısına duruşuna bayılıyorum. Hakkında yazmış olduğum bir post var detayları buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

     Kızıl kahve bir göz kalemi arayışındayken gosh'un bu kalemi karşıma çıktı. Tam aradığım renk, akmayan, gözümde alerji yapmayan bir kalem.
(görsel alıntıdır)

     İzlediğim diziler ara vermişti ayın ortasından sonra başladılar onlara başka bir ay değinirim. Bu ayın göz bebeği kesinlikle Sherlock Holmes. Hala bitmiş olabileceğini kabullenemiyorum. Hala izlememişseniz mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz.

     Bunun dışında harika iki kore dizisi izledim Goblin ve Legends of the blue sea şu kadarını söyliyim ikisi de efsane dizilerdi. Türünü tarif etmekte zorlanıyorum fantastik, romantik komedi, dram hepsi iç içe çok renkli dizilerdi. En iyi kore dizilerinde top 10a rahatlıkla girerler. Eğer kore dizisi ön yargınız yoksa izlemeyi seviyorsanız mutlaka izleyin bayılacaksınız.

     Bunların yanında bu ay en çok Feride Hilal Akın ve Harun Kolçak'ın Çeyrek Asır albümünü dinledim. Harun Kolçak'ı herkes tanıyordur albümü de olay güzel bir albüm olmuş ama ben özellikle ondan değilde Feride Hilal Akından bahsetmek istiyorum. Youtube'de bir kanalı var bir gitar eşliğinde söylediği şarkıları orada paylaşıyor kanalına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Arkadaşımla birlikte keşfettik ikimizde ödevmiş gibi sürekli onu dinledik bu ay.

     Bu ay benim sevip sizlerle paylaşmak istediğim şeyler bunlardı.Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın...


                                                                                                          Sevgiyle Kalın...

Bana;
mail:kameylmazz@gmail.com
instagram:kamersblog
adreslerinden ulaşabilirsiniz.




Yorumlar

Popüler Yayınlar