MAX FACTOR MIRACLE TOUCH FOUNDATION

Herkese Merhabalar..


     Bugün sizlerle max factorün miracle touch fondöteninden bahsedicem. Pata-krem kıvamında bir ürün cam bir ambalajın içerisinde bir süngeri de var. Bu tür ürünlerin benim için olayı pratik oluşları bu ürünlerle dışarıda makyaj tazelemek daha kolay. Evdeyken tabi kendi süngerimi fırçamı kullanıyorum ama dışarıdayken de ürünün süngerini kullanmak rahatsız etmiyor nefretlik bir aparat değil. Tampon hareketlerle rahatlıkla makyajımı tazeliyorum.



     Ürün ince yapılı orta kapatıcıkda. Yapı itibariyle tam bir normal cilt fondötenini. Yalnız ürünün fiyatı gereksiz pahalı o fiyata performansı daha yüksek ürünler alınabilinir. Denemek isiyorum böyle bir ürüne ihtiyacım var diyorsanızda mutlaka indirimde edinin.

     Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın...


                                                                                                          Sevgiyle Kalın...

Bana;
mail:kameylmazz@gmail.com
instagram:kamersblog
adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar