THE BALM MEET MATTE HUGHES (COMMITTED)


Herkese Merhabalar..


     Bugün sizlerle gratis indiriminde alması en keyifli olan the balm markasının likit mat rujlarından committed renginden bahsedicem.Evet fazlaca popüler olan herkes tarafından bilinen bir ürün bir de benim gözümden okuyun istedim. Rengini nasıl tarif etsem bilemiyorum bazılarında şeftali alt tonlu nude bir renk olarak bazılarında da daha çok kahve alt tonlu bir pembe olarak duruyor . Bende pembe duranlardanım.


Ürün dolgunlaştırmayı vaat ediyor bu yüzden de naneli bir yapıya sahip. Dolgunlaştırıyor mu? Ben böyle bir etkisini görmedim. Fazlaca opak bir yapıyada sahip değil ikince katta opak görünümü elde ettim. Açıkçası bu ürün likit mat rujların az olduğu zamanda popüler oldukları için çok şanslı daha az popüler olup daha çok başarılı olan markalar ve rujlar var. Bu ürünü ve popülerliğini abartı buluyorum. Bu yüzden denemek istiyorsanız da indirimde edinin indirimsiz almayın.

     Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın...


                                                                                                          Sevgiyle Kalın...

Bana;
mail:kameylmazz@gmail.com
instagram:kamersblog
adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar