MAYBELLINE FIT ME FOUNDATION

Herkese Merhabalar..


     Bugün sizlerle sonunda ülkemize gelen maybelline'nin fit me fondöteninden bahsedicem. Bu fondöten karma ve yağlı ciltler için biçilmiş kaftan.

     Yapısı pudralı ama yüzde o pudralı görüntüyü vermiyor daha doğal duruyor. Hafif ama bir o kadarda kapatıcı bir ürün. Islak bitişli olmadığı için canlı durmuyor mat donuk bir görüntüsü var.           Yüzle çabuk bütünleşiyor ve kolay kolay çıkmıyor. Ben bu ürünü baya sevdim. Benim cildim pek fondöten sevmez, sürekli kusar ama bununla güzel anlaştılar. Sizde henüz denemediyseniz bence bir şans verip denemelisiniz.
     Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın..

                                                                                                             
                                                                                                                     Sevgiyle Kalın..


Bana:
instagram: kamersblog
mail: kamerylmazz@gmail.com
adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar