THE BODY SHOP SKIN PRIMER (MATLAŞTIRICI MAKYAJ BAZI)

Herkese Merhabalar...


     Bugün sizlerle the body shop'ın matlaştırıcı makyaj bazından bahsedicem. Karmadan yağlıya dönük bir cildim olduğu için matlaştırıcı bazlar doğal olarak favorim oluyor. Bu bazdan bahsedecek olursak görüntü itibariyle şeffaf ve kokusuz. İlk sürüşte yağlı gibi ama sonra cilde oturunca kadifemsi bir his bırakıyor.

      Çok etkili bir ürün mü? Ne evet ne de hayır. Bu ürünü kullandığımda evet cildim parlama yapıyor ama daha az. Kullanmadan 2 saatte parlama yapıyorsa kullanınca 4 saatte parlama yapıyor. Beni karma ve yağlı ciltler çok iyi anlıyordur. Bu bile bizim için çok önemli. Ben severek kullanıyorum denemek isteyen bir şans vermeli bence.
     Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın..

                                                                                                             
                                                                                                                     Sevgiyle Kalın..


Bana:
instagram: kamersblog
mail: kamerylmazz@gmail.com
adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar